Najnowsze Wpisy

linkologia.pl spis.pl

Qrcze! Nie wiem co się dzieje z moim netem?! Wogle to się cieszę, że będę mogła pisać notki, ale nie moge zmienić wyglądu bloga :( No cóż tak bywa! Hm...u mnie wszystko jest dobrze! Nie jestem juz z Markiem jakiś czas! Teraz czas dla mnie tak szybko leci, że nie mam na nic czasu! Nawet nie chce już mi się mieć chłopaka! W szkole dzień w dzień sprawdziany :( Już nie wytrzymuję tego, ale cóz trzeba jakoś żyć! Oki ja spadam! I bardzo mocno pozdrawiam Gosiunie :* byeee

fajniutka19877 : :

to jest moj nowy blog Komentarze (0)
03. marca 2005 16:36:00
linkologia.pl spis.pl

siemka Wam! tutaj jest moj nowy blog! stary mam na onecie http://fajniutka1987.blog.onet.pl !! jak chcecie wiedziec co sie u mnie dzialo to zapraszam! a teraz musze isc! pozniej cos napisze :))) byeee

fajniutka19877 : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
28123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

hippiestokrota | zgasazapaka | szczesliwa | ml0d3-thc | spearyshy | Mailing